These forums are read only, please use our new forums here.

Main :: POD Farm / POD Studio / TonePort

User Authentication limit reached
by g4mmler on 2011-12-27 05:59:42

Hallo,

ich habe heute versucht POD Farm 2 für meinen UX2 zu installieren. Den UX2 kann ich per license Manager autorisieren, meinen Computer allerdings nicht.

Beim Autorisierungsversuch bekomme ich die Meldung: "The limit of total number of users allowed to authorize this device has been reached".

Dabei wurde noch nie ein anderer PC autorisiert. Unter "My Devices" auf der Line6 Homepage ist auch nur der UX2 bei "authorized devices" angegeben.

Mir ist klar dass ich POD Farm 2 somit trotzdem benutzen kann, solange mein UX2 angeschlossen ist, ich würde aber trotzdem gerne auch meinen PC autorisieren.

mfg Pascal Jacob

Re: User Authentication limit reached
by Kneehow on 2011-12-30 11:28:58

Autorisieren Sie Ihren Computer nicht können Sie Ihre PODStudio UX2 und führen POD Farm 2,51 zu trennen, weil Siegekauft nie die Computer-based-Lizenzschlüssel (was, wie Computer, da das Gerät zugelassen sind).

Sie POD Studio UX2 verfügt über einen integriertenGenehmigung in den internen Leiterplatte, so ist dies die einzigeGerät, das Sie selbst, dass Launch POD Farm wird 2,51-Software.

Die Lizenz die ich mich beziehe für Benutzer, die zu tun, weg mit einem POD Studio-Gerät oder iLok Schlüssel wollen insgesamtist dies ein, gerade als Referenz:http://line6.com/store/podfarm/computer

Ich wiederhole jedoch, wieder ... es ist nicht notwendig, dass SieIhren PC oder Mac zu genehmigen, weil in Ihrem Fall ist es nichtszu tun. Ihre UX2 ist das Gerät, dass die Genehmigung der PODFarm 2,51-Software erfordert. Tut mir leid, keine Verwirrungkönnen Sie erlebt haben.

RE: User Authentication limit reached
by Line6Hugo on 2012-01-05 12:14:39

Hello,

It has been at least 72 hours since we've heard from you. We're going to assume your question has been answered. If it has been answered, please award points to whoever was helpful and/or answered the question.

In the event your issue has not been resolved, I created a support ticket for you so we can continue to communicate. Please respond to the ticket. Thanks!!

Q: What is a support ticket?

A: A support ticket allows you to directly correspond with a Line 6 Support Representative. An email will be sent to you from Line 6 containing a link to the ticket when a Line 6 Support Representative responds to it. Please follow the link in the email to view your open ticket to work one on one with Line 6 Support. Also, in your account, click My Account, then click Support Tickets to view the support ticket. Here’s a shortcut: http://line6.com/account/tickets/view/.

Please note: Sometimes support tickets will be filtered to spam and junk folders. If you did not receive an email from us indicating that a ticket has been created, please make sure to check those folders in your email host, and also that your email account is receiving messages at all.

Regards,

Line6Hugo

The information above may not be current, and you should direct questions to the current forum or review the manual.