These forums are read only, please use our new forums here.

Main :: POD X3

Repuestos pod x3 live - Pod x3 live replacements
by YEIYEAH on 2012-05-31 18:07:14

Hola a todos.

He tenido este producto durante 3 años, durante los cuales ha funcionado perfectamente, lamentablemente hace un par de semanas un micrófono de voz cayó encima del display, rompiéndolo y dejándolo inutilizable. El objetivo de esta consulta es establecer si hay la posibilidad de que line 6 pueda vender y hacer envío de esta parte para reemplazarla en el pod. Vivo en Bogotá - Colombia y he averiguado con los distribuidores y servicio técnico de line 6 autorizados quienes informan que esta parte es muy dificil de conseguir. Agradezco si alguien con mas experiencia me pueda asesorar en este tema, ya que la pedalera está en excelentes condiciones aún y funciona correctamente con excepión del problema mencionado. Gracias.

Good day everybody.

I´ve had this product during last 3 years, working perfectly.lamentably, some weeks ago a voice microphone feel down over the display breaking it and leaving it unuseful. The objective of this, is to establish if ther is a possibility that line 6 could sell & send this part to be replaced on the pod. I live in Bogotá - Colombia and i´ve tried to find it out with the authorized line 6 service centers which inform me that this replacement is very difficult to get. I appreciate if somebody with more experience could advise me with this problem, due that the pod is in excelent conditions and it still works correctly. thanks

Re: Repuestos pod x3 live - Pod x3 live replacements
by edwinrpo on 2012-09-04 20:59:12

en cuanto vendes la pedalera cone se daño tengo un amigo que la pedalera el fallo por board pero la pantallale prende  mire omo negociamos  edwin_rpo@hotmail.com 

facebook.com/edwinrpo

en facebook

The information above may not be current, and you should direct questions to the current forum or review the manual.